Citeam printesaurbana.ro de când încă nu avea copii și dezbătea teme despre orice. Aflasem de la Ioana despre blogul ăsta și mi-a plăcut foarte mult cum scrie.

Recunosc, de când cu copiii și toate articolele legate despre creșterea și dezvoltarea lor, tot mai rar am intrat pe blogul ei, dar mai urmăresc pe Facebook activitatea.

Însă, cartea asta m-a fascinat total de când am deschis-o. Și dacă te va interesa, o să vezi de ce.

Chiar dacă majoritatea capitolelor sunt legate de creșterea copiilor, în cartea Ioanei Chicet-Macoveiciuc (ahhh niciodată nu îmi iese la pronunție să îi zic repede numele, dar la scris, e mai usor…) găsești foarte multe momente amuzante dar și interesante. Mi-a plăcut foarte mult cum a scris despre tăticii de fetițe, despre naștere, despre oameni în general, despre Sofia și ideile ei.

În plus, dacă te pregătești să devii mamă sau ești deja, mi se pare o carte foarte bună de parenting, dar asta cred că s-a mai zis.

Abia aștept a doua carte!

”…Și tocmai asta e partea cea mai frumoasă: că nu știm ce urmează, dar rămânem să dansăm împreună separat prin Univers. Ce bine că ne putem lua în brațe unii pe alții chiar și așa, doar în gând, că știm atât de multe unii despre alții chiar dacă nu ne cunoaștem, că de fapt ne asemănăm atât de mult, mai mult decât ne deosebim, că nu există om trist, fericit, bolnav sau singur să nu se bucure de o îmbrățișare din aceea strânsa, cu ochii închiși, cu zâmbet ascuns în umărul celuilalt, cu inimi care se ascultă și se înțeleg, chiar și numai pentru trei secunde.”

 

