Tags

, , ,

Am terminat de citit “Crescuti digital”.

E despre mine, despre tine, colegul/colega de banca, tipa/tipul din metrou, este despre noi toti, cei care avem acces la o multime de informatie, care stam pe Facebook intr-o pauza de invatat, mancat, de munca.

Cei care vrem sa fim informati rapid, doar printr-un simplu search pe Google.

Este despre mediul online, care ne mananca ceva timp, despre jocurile video, care s-a dovedit ca nu sunt atat de rele.

Este o carte interesanta, dar ar trebui in fiecare an sa ii dea cate un update. haha.

Imi place ca in “Crescuti digital” se pune problema ca marketingul ar trebui sa se schimbe si in mare parte s-a cam schimbat. Oamenii (unii) se informeaza mai mult inainte sa cumpere cate ceva.

Deja cartile din facultatile de marketing sunt obosite si deja plictisesc studentii; asta pentru ca totul este mult mai evoluat…

Si… mi-a placut. O carte super interesanta, in afara de grafice, care m-au cam plictisit.

“ABCD sunt noile canoane ale marketingului: anyplace, brand, communication, discovery, experience.”

 

Advertisements