Tags

, , ,

“Am incercat sa scriu doua povesti. Cea a lui Hadley si cea a Zeldei. In cazul de fata, fiecare poveste este viata. Cum spune Andrei Plesu, <<are corp, carne, respiratie proprie>>. Fiecare poveste aduce cu ea oameni, locuri, intamplari, ambitii, suferinte, dezamagiri, bucurii si placeri, stari de hedonism, dar si de disperare adanca…”

Cartea Aurorei Liiceanu vorbeşte despre Hadley Hemingway şi Zelda Fitzgerald. Amândouă soții de scriitori celebri.

Am citit aproape tot ce a scris Aurora Liiceanu, dar cartea asta m-a făcut într-un anumit moment să renunț. Să nu o mai citesc. Nu am făcut-o, nu am renunțat și am făcut bine…

Povestea lui Hadley Hemingway nu m-a impresionat foarte tare. Era o femeie slabă și prea naivă. De aia am vrut să renunț, dar când am dat de Zelda, o Doamne… e ceva inexplicabil în atitudinea ei.

Din ce am citit, pe Zelda o pot descrie doar printr-o piesă.

