Tags

, , ,

“Privindu-se țintă în ochi, ridică amândouă arătătorul și desenează un cerc în văzduh – atâta tot. Apoi își zâmbesc cu aerul că viața însăși este o gluma, o farsă care nu înseamnă nimic și de care o femeie înțeleaptă poate să râdă.”

***

“-Ce a fost asta? întreabă Isabel?

Semnul roții norocului, îi soptesc. Roata care a așezat-o pe Margareta de Anjou pe tronul Angliei, moștenitoare a regatelor Europei, și apoi a făcut-o să cadă până aici. Jaquetta a prevenit-o de mult – știau. Știau amândouă, de multă vreme, că norocul te înalță până la măreție sau te coboară până la nenorocire și nu poți decât să înduri.”

***

“Știu că așa merg lucrurile în lume: ori ucizi, ori ești ucis, chiar dacă vrăjmașul e fratele, regele sau prietenul tău.”

***

“Asta e într-adevăr roata norocului! (desenez cu arătătorul un cerc în aer, semnul roții norocului). Poți să urci foarte sus și să cobori foarte jos, dar rareori poți să întorci roata după placul tău.”

Abia asteptam sa apara cartea asta. Am citit-o in doar cateva zile, cu toate ca are cam 400 de pagini.

Si pentru ca am asteptat prea mult si am citit “Surorile Boleyn” si “Mostenirea Boleyn” am cam uitat detaliile. Ar fi trebuit sa recitesc “Regina Alba” inainte. Dar, meh.. poate o sa le recitesc pe toate… candva. 🙂

De remarcat este faptul ca numai in asta am reusit sa scot citate bune. Nu stiu de ce, dar in celelalte mai slabut cu citatele, poate chiar deloc.

 

