Tags

,

Desi aveam planuit de mai mult timp sa citesc “Anna Karenina”, dupa ce am vazut filmul senzational, am decis ca e timpul sa citesc si cartea.

E arhicunoscuta povestea Annei Karenina, asa ca nu are rost sa va mai fac si eu rezumatul, oricum nu prea ma pricep.

Ce nu mi-a placut extrem de mult a fost povestea lui Levin si gandirea lui 🙂

Este o carte pe ca toti trebuie sa o citim la un moment dat.

“..Amorul e ca o boala, ca scarlatina; trebuie sa treci neaparat prin ea.”

“…cred ca… dupa cum sunt atatea pareri, cate capete… tot  asa si cate inimi, atatea feluri de dragoste.”

“-Ma gandesc adesea ca barbatii nici nu inteleg ce inseamna nobletea, desi vesnic vorbesc despre ea…”

“Vezi tu, femeia e o fiinta care ramane vesnic noua, oricat ai studia-o…

-Atunci, mai bine sa nu o mai studiezi?

-Ba da. Un matematician a spus ca placerea sta nu in descoperirea adevarului, ci in cautarea lui.”

“…Ei nu stiu ca fara dragostea asta n-ar mai fi pentru noi nici fericire, nici nenorociere… N-ar mai fi viata.”

“Cred ca motorul tuturor actiunilor noastre este, totusi, interesul personal.”

“…Te-am iubit totdeauna. Si cand tii la cineva, iubesti omul in intregime, asa cum este el, nu asa cum ai dori sa fie.”

“Cel mai ingrozitor e ca nu poti smulge trecutul cu radacina cu tot.”

“Nu exista imprejurari cu care omul sa nu se poata obisnui, mai ales daca vede ca toti din juru-i duc aceeasi viata”

“Si unde se sfarseste dragostea, acolo incepe ura.”

