Tags

, , , ,

La inceput a fost Ioana… (stiu, inceputul e promitator, isn’t it?:)) )

Nu, nu… vreau sa zic ca de Dan Puric si cartile lui am auzit de la Ioana prima data, care a vrut sa citeasca ceva “Despre omul frumos“, daca imi aduc eu bine aminte.

M-am intrebat de ce toata lumea il cauta… Asa ca am zis sa o iau sa o citesc. (Fii demn!)

Dan Puric m-a impresionat. Totaaaal. Adica este genul de autor care imi place. Mult. Asa ca, i-am citit toate cartile.

Fii demn!

Cine suntem…

Despre omul frumos.

In ordinea asta.

“Cat de mult s-a inselat Darwin, cu selectia lui naturala? Nu rezista cine este mai puternic, ci cel care este mai fara suflet. Pesemne ca el a gandit strict biologic, dar omul este ceva in plus. Si totusi… Frumosul, blandetea se frang, ele nu participa la concursul nebun al speciei.” (Fii demn!)

